Pellicola per finestre di serie Nitruro di titaniu G9015integra materiali di nitruru di titaniu d'altu rendimentu cù a tecnulugia di sputtering di magnetron, ridefinendu i standard di i filmi per finestrini automobilistici. Utilizendu l'azotu cum'è gas reattivu è campi magnetichi per un cuntrollu precisu di l'ioni, forma una struttura nano-composita multistrato nantu à PET di qualità ottica. Stu rivestimentu intelligente offre un eccellente isolamentu termicu, alta trasmittanza di luce visibile è bassa riflettività, furnendu cunfortu, sicurezza è efficienza energetica per i cunduttori in tutte e cundizioni di illuminazione.
Cù a tecnulugia di i materiali di qualità aerospaziale cum'è core, rimodella u standard d'isolamentu termicu di l'automobile. U so vantaghju principale vene da a struttura unica di cristalli di nitruru di titaniu - l'equilibriu perfettu trà l'alta riflettività infrarossa (90%) è u bassu tassu d'assorbimentu infrarossu. Cumbinatu cù u disignu di matrice multistratu à nanolivello, custruisce un "sistema intelligente di selezzione di spettru" per ottene un effettu d'isolamentu termicu à longu andà chì riflette u calore da a fonte, superendu u collu di buttiglia di e prestazioni di i filmi tradiziunali chì assorbenu u calore.
In l'era di e vitture intelligenti è di l'Internet di e Cose, e pellicole per i finestrini di e vitture ùn devenu micca solu bluccà u calore, ma ancu diventà un "partner trasparente" per i dispositivi elettronichi. Grazie à e scoperte in a scienza di i materiali, e pellicole per i finestrini di e vitture di a serie di nitruri di titaniu anu dettu cumpletamente addiu à a "gabbia di segnale" di e pellicole metalliche tradiziunali, creendu un'ecologia di guida senza interferenze per i pruprietarii di vitture.
A pellicola di nitruru di titaniu (TiN) per finestre pò bluccà efficacemente più di u 99% di i raggi ultravioletti. Cù a tecnulugia di i materiali à livellu quanticu, custruisce un sistema di prutezzione ottica chì supera i materiali di pellicola tradiziunali. A so prestazione anti-ultravioletta ùn si riflette micca solu in i parametri di dati, ma ottiene ancu una prutezzione à longu andà per via di e caratteristiche essenziali di u materiale, furnendu una prutezzione di qualità medica per i cunduttori è i passageri è l'interni di i veiculi.
A pruprietà di bassa foschia assicura a trasmissione pura di a luce di a pellicola per finestre, riduce a dispersione è a rifrazione di a luce, è presenta un effettu visuale cristallinu. Ch'ella sia i dettagli di a strada sottu à una luce forte durante u ghjornu o u cuntrollu di l'alone di e luci di l'auto di notte, pò mantene una visione chjara à altu cuntrastu, evitendu l'imagine sfocate, u ghosting o a distorsione di u culore causata da a foschia elevata di e pellicole tradiziunali inferiori, in modu chì i cunduttori abbianu sempre una visione di guida "senza ostaculi".
VLT: | 17% ± 3% |
UV: | 99%+3 |
Spessore: | 2 milioni |
IRR (940 nm): | 90±3% |
Materiale: | PET |
Foschia: | <1% |