page_banner

News

Film Camaleonte per finestra di vittura di BOKE

WeChat Image_20230428114632
WeChat Image_20230428114620

Chameleon Car Window Film hè un film di prutezzione di vittura d'alta qualità chì offre una quantità di funzioni eccellenti per furnisce una prutezzione cumpleta è una sperienza di guida mejorata per a vostra vittura.

Prima, u filmu di finestra Camaleonte blocca i raghji UV da i finestri di a vostra vittura, riducendu a temperatura interna è prutegge i vostri trim interni è i sedili da i danni UV.Siconda, riduce efficacemente l'abbagliamentu in a vittura, furnisce una sperienza di guida più còmoda è una visibilità megliu per u cunduttore.Aumenta ancu a sicurità di a vostra vittura riducendu i riflessi di a finestra è resistendu à l'esplosione.

Inoltre, u filmu di finestra Chameleon hà ancu una funzione di cambiamentu di culore automaticu, chì aghjusta automaticamente u culore di i finestri secondu l'intensità di u sole, prutegge l'internu è i passageri da i raghji di u sole mentre rinfurzà a privacy di a vittura.

A pellicola di finestra Spectrum Chameleon di Boke, in verde / viola, cù un altu VLT di 65% è si riscalda facilmente è si riduce per una vista assai chjara da l'internu di a vittura.L'effettu varieghja secondu l'illuminazione, a temperatura, l'angolo di vista è a trasmissione di luce visibile di u screnu.

Film di tintura di finestra camaleonte verde - viola hè sfarente da u film di finestra ordinariu.Perchè cuntene una capa spettrale è una capa otticu.Stu filmu di finestra camaleonte avarà culori diffirenti quandu si vede da diverse anguli, cum'è viola, verde o blu.Questu dà i finestri di a vittura un aspettu cambiante è darà l'impressione chì sò sempre cambianti di culore.Cum'è un camaleonte.

In cunclusioni, Chameleon hè un filmu di prutezzione di vittura d'alta qualità cù una quantità di funzioni eccellenti chì ùn solu furnisce una prutezzione cumpleta per a vostra vittura, ma ancu migliurà a vostra sperienza di guida è a sicurezza.

WeChat Image_20230428114628
WeChat Image_20230428114545

Tempu di Postu: Apr-28-2023